Tack-kort till min handledare på VFU:n

Hej!

Nu har jag gjort ett tack-kort till min handledare också! Detta kort är jag lite extra stolt över, eftersom jag lyckades med färgläggningen så bra denna gång! Fick till det intensiva i bilden med walnut stain-distress i alla kanter :) 


Såhär ser kortet ut!






En närbild på blomsterarrangemanget.. Jag kan säga att denna gång tog detta tid!!! Jag satt i säkert 1,5h för att det skulle bli så bra som möjligt :D Ja, jag är nöjd med slutresultatet :)






Och här har vi bilden jag refererade till i början av inlägget :) Som jag jobbat med denna! :D Denna gång har jag även provat detta med att sätta blommor i motsatt hörn till blomsterarrangemanget :) 






Lite dekorationer... och tagen såklart! Dock inte min egen, fått denna utstansad åt mig. Är jättenöjd med idén med vit rosett med organzabandet med kanter, och sen följa det rosa i kortet med rosa sidenband :) 






En liten ängeldekoration... Här kämpade jag mycket med att få till rosetten i organzaband på ett bra sätt. Är nöjd med hur det blev får jag erkänna :) 






Och såhär ser tagen ut uttagen (haha liten ordvits såhär på onsdagskvällen!) :D
Jag har stämplat med walnut stain-distress och chalkat kanterna med samma distress.. 





Och på baksidan sitter en tag med min "handgjort av"-stämpel :) Stämplade med lila eftersom det fick understryka komplementfärgen i kortet :) 





Inte heller i detta kortet får ni se insidan, då jag redan skrivit min hälsning däri :) 
 
Skulle du vilja ge bort ett handgjort, personligt kort till någon du tycker om, kontakta mig via bloggen genom att kommentera, så hör jag av mig! 

Kram Madeleine

Kommentarer
Postat av: Malin

Vilket underbart vackert kort. Du har verkligen lyckats med färgläggningen, det kan jag bara hålla med dig om :) Blomsterarrangemanget är vackert och jag gillar de små vita pistillerna som sticker upp här och var. Vill också ha såna.
Trevlig helg!
Kram Malin

Svar: Åh tack fina Malin! :D Kan tipsa dig på mailen vart jag köpt dem ;) Trevligt helg till dig med! KRAM!
scrapkonst.blogg.se

2013-05-24 @ 17:04:51
URL: http://cri-kee76.blogspot.se/
Postat av: Susy

Ljuvligt, underbart, makaläst snyggt min vän!
Din färgläggning är verkligen underbar!
Du och jag MÅSTE träffas så får du lära mig, snälla!!!!

Ha nu en bra helg!

KRAM SUSY

Svar: Tack snälla Susy, så glad jag blir! :D Absolut, anytime ;) Detsamma till dig! Stor kram!
scrapkonst.blogg.se

2013-05-24 @ 19:37:31
URL: http://susysscrapmakeri.blogspot.com
Postat av: Latoya

Nydelig kort! :)

Svar: Mange takk! :D
scrapkonst.blogg.se

2013-05-24 @ 19:38:30
URL: http://heksehobby.wordpress.com
Postat av: Majsan

Men ÅHH jisses såå underbart fint kort!!
Såå snyggt färglagt och superfint dekorerad, I LOVE IT!!

KRAM MAJSAN

Svar: Åh taaaack Majsan! :D Blir jätteglad! :D KRAM!
scrapkonst.blogg.se

2013-05-24 @ 20:09:10
URL: http://scrapmarianne.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0